10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Auteur
    hans1957
    Deelnemer

Sterkte!

Het klinkt misschien wat luchtig, maar het is voorbij voor je het weet.

#150478 Reageer
    MissTee
    Deelnemer

ik hoop het Hans,maandag wotd ik opgenomen &ga er met lood in m’n schoenen heen…

hoop dat ik acteraf kan zegen dat’t is meegevallen!

#150479 Reageer
    Mindworkz
    Sleutelbeheerder

hou je taai, laat het maar over je komen.
    Ik wens je heel veel sterkte en hoop binnenkort je hier op Hartgenoten weer te ontmoeten.

groet Joukje

#150480 Reageer
    donkerh
    Gast

Je merkt echt niets van de operatie. Ikzelf 1 maart 2011 6 bypasses in Weezenlanden Zwolle. 4 maart 2011 weer naar Gelre Ziekenhuis Zutphen en op 10 maart 2011 weer naar huis.En nu weer gewoon achter de computer en wandelen. Het enige waaraan nog gewerkt moet worden is de genezing van het borstbeen en de conditie.
    Succes en sterkte met de operatie ;)

Met vriendelijke groet,

Hans Donker
    Almen

#150481 Reageer
    MissTee
    Deelnemer

Heel fijn om dit te lezen “andere” Hans,doet me goed!

#150510 Reageer
    MissTee
    Deelnemer

en ik ben weer thuis! :laugh:
    sinds afg. dinsdag weer thuis, dus heb er net 8 dagen gelegen&ik voel me goed, beter dan ooit!
    van de operatie en de ok, kan ik me niets meer herinneren…dus dat vielalles mee idd, heb ook geen pijn meer,bijzonder hoe snel dat gaat!
    alleen het constant weer afscheid moeten nemen van’t bezoek…:( en t eten, jakkiebah:D

#150512 Reageer
    donkerh
    Gast

Heel veel succes met de revalidatie. Ik heb nog wel last van mijn borstbeen en daarnaast van mijn rechtervoet waar ze een ader uitgehaald hebben. Het herstel gaat bij mij erg langzaam. Ik hoop dat het verder goed gaat met jouw herstel en revalidatie.
    Groeten, Hans ;)

#150513 Reageer
    MissTee
    Deelnemer

dakjewel hans!
    ik moet 14 april op nacontrole& dan hoor ik waar &wanneer ik mag revalideren ,heb er zin in :laugh:
    sterkte&beterschap hans!

#150516 Reageer
    sonja70
    Deelnemer

Beide hansen gefeliciteerd dat t zo goed is gegaan.
    Nu revalideren en bijkomen
    Dat borstbeen kan wel even duren, ik heb er zelf ook nog weken last van gehad
    tis natuurlijk ook niet niks wat daarmee gedaan is
    Sterkte allebei!!
    en succes

#150517 Reageer
    Mindworkz
    Sleutelbeheerder

wat fijn dat je al weer thuis bent en dat alles is meegevallen. Je borstbeen zal de eerste tijd nog wel wat pijn blijven doen (vooral bij niezen en hoesten).
    Succes met je revalidatie!!
    Joukje

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
Reageer op: binnenkort bypass operatie/erg bang!
Je informatie:

binnenkort bypass operatie/erg bang! - Hartpatiënten Nederland
woensdag 19 januari 2011
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Yvonne
Aysegül
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.