woensdag 20 april 2011

Zeer enthousiaste chauffeur, (reisleider) Wim en Toos en Piet als zeer zorgzame begeleiders die altijd (dag en nacht) voor je klaarstaan. Wij danken u voor de prettige reis.

Zeer enthousiaste chauffeur, (reisleider) Wim en Toos en Piet als zeer zorgzame begeleiders die altijd (dag en nacht) voor je klaarstaan. Wij danken u voor de prettige reis.

Een bijzondere ervaring op en na prettige reis naar Rome 13-3 t/m 27-3 2011.

Op dinsdag 15-3 maakten we o.l.v. onze chauffeur en prima reisleider, door de geweldige vrijwilligers Toos en Piet. Een rondrit door Milaan en bezoeken o.a. La Castello.

Daarna kregen wij de gelegenheid om zelf wat rond te neuzen en werd afgesproken om zo en zo laat weer bij de bus te zijn. Onderweg naar de bus kochten we nog een ijsje en waren vroegtijdig bij de afgesproken plaats. Bus nog niet aanwezig, dus maakte ik nog gauw even gebruik v.d. wc in Castello. (+ 200 afstand).

Na het instappen in de bus controleerde ik een en ander en ontdekte tot mijn schrik dat mijn portemonnee  weg was. Toestemming van Wim om de route na het betalen van mijn ijsje na te lopen, zonder resultaat.

De medepassagiers leefden geweldig mee. Wat nu? Eerst naar het hotel en dan op aanraden van Wim mee naar de politie om aangifte te doen. Dus naar het hotel. Ineens een kreet van Wim ‘’Koos kijk eens!’’. Iemand van de receptie van het hotel stond buiten en hield de portemonnee omhoog. Er werd gejuicht in de bus. In de portemonnee had ik boven op de pasjes het kamerpasje van het hotel in het vakje onder het plastic ‘’glaasje’’ gestopt. De man die het terug bracht had het bij de wc gevonden, het hotelpasje gezien en direct naar het hotel gebracht. Zo vertelde de receptie medewerker. Geen naam achtergelaten, helemaal niets helaas. Was dit een voorbeeld eerlijkheid of truc? Alles in de portemonnee zat nog zoals normaal, (pasje boven op). Na beraad besloten om gezien de zeer korte tussentijd (over de niet bekend km zijn), besloten we om van eerlijkheid uit te gaan. Verdere reis konden we normaal geld opnemen, dus goed gekozen.

Na veel gezien te hebben kwamen we op 27-3 weer in Nederland. Op 28-3 naar inmiddels nieuwe supermarkt om allerlei dingen te kopen. Bij de kassa wil Rie betalen en het lukt niet. Nogmaals proberen geeft het aan: onvoldoende saldo.Daar sta je dan, je weet niet wat je overkomt.
Dus toch bedonderd?

In no time waren we bij de bank om alles te regelen. Na ons verhaal werd zorgelijk gekeken. Pasje werd bekeken, niets mee aan de hand. Dus werden de laatste opnames bekeken, en alles klopte en er waren geen extra bedragen afgeschreven. Toen bleek dat het ander tekentje op het pasje enigszins beschadigd was en dat waarschijnlijk het nieuwe apparaat in de nieuwe supermarkt de beschadiging niet accepteerde. Voor de zekerheid toch buiten de bank geprobeerd. Prima wat een opluchting! Raar verhaal hé! Raar maar waar.

We hebben toch maar een nieuwe pas aangeschaft. Mede reizigers, nogmaals bedankt voor jullie medeleven, dus willen we jullie niet onthouden.

Bestel nu onze zorgboeken!

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. Je kunt de boeken bestellen als papieren versie of e-book, los of allemaal tegelijk. Een must-have voor een gezond hart en een mooie toekomst!

Bekijk en bestel de zorgboeken

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Marit
Donna

Misschien ook interessant

Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.