• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Kirsten van Mierle
    Gast

Ik ben een student aan de Universiteit Twente. Ik doe gezondheidswetenschappen en ik ben nu bezig met mijn bachelor afstudeeropdracht. Hiervoor ben ik op zoek naar ongeveer 6-8 mensen die een hartstilstand hebben overleefd en met mij in gesprek willen. Het gesprek zal gaan over persoonlijke ervaringen over het behandeltraject na een hartstilstand. Wat ging er goed? Wat kan beter? Met deze informatie hoop ik inzicht te krijgen op welke manier het behandeltraject na een hartstilstand verbetert kan worden. Mocht iemand hier interesse in hebben hoor ik dat graag!

#156980 Reageer
    Mark
    Gast

Beste Kirsten,

je mag contact met mij opnemen hoor.
    Eerlijk gezegd weet ik niet hoe dit werkt, maar ik behoor zeker tot je doelgroep.

Groet
    Mark

#156985 Reageer
    Kirsten van Mierle
    Gast

Beste Mark (of andere lezer),

Ik merk dat ik ook niet helemaal weet hoe dit werkt. Bij nader inzien was mijn contactgegevens erbij zetten verstandig geweest. Mocht u toch nog dit berichtje zien kunt u mij bereiken op k.w.j.vanmierle@student.utwente.nl.

Met vriendelijke groet,

Kirsten van Mierle

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Behandeling verbeteren na een hartstilstand
Je informatie:

Behandeling verbeteren na een hartstilstand - Hartpatiënten Nederland
maandag 20 juni 2022
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Aysegül
Marly
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.