1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Bert Wulms
    Deelnemer

Hallo,

Ik kreeg op 20 september zo’n drug eluting stent. De laatste 14 dagen heb ik soms pijn op de borst tijdens de hartrevalidatie en na het eten van een warme maaltijd. Ik heb dit gemeld aan de kine die ons begeleid op de revalidatie en zij zei dat zelfs zo’n stent bij sommige mensen terug dicht kan gaan? Maar die plaatsing van de stent is nog maar een 2tal maanden geleden, kan dit? Iemand al iets hierover gehoord ? Met pijn op de borst bedoel ik druk/lichte pijn op het borstbeen die vlug overgaat bij het staken van de inspanning. Straalt niet uit naar arm of schouder.

Groetjes, Lindy

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Des ( Drug eluting stent ) terug dicht?
Je informatie:

Des ( Drug eluting stent ) terug dicht? - Hartpatiënten Nederland
dinsdag 10 december 2013
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Donna
Yvonne
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.