1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Bert Wulms
    Deelnemer

Hallo Allemaal, ook ik zal mij even voorstellen! ik ben een 47 jarige man en heb 4 jaar terug na lang dokteren 5 stents gekregen in 2 dotterbehandelingen ze konden niet alles in 1 keer openkrijgen en vanwegen de hoeveelheid contrastvloeistof moest het dus in 2 keer dan sta je daar weer hartrevalidatie gedaan en dan komt het moment dat je weer moet gaan werken want denkt het uwv je bent gedotterdt dus ze hebben je weer gerepareerdt!
    Nu ben ik werkzaam als internationaal vrachtwagenchauffeur en dan slaat de angst je om het hart kan ik jullie verzekeren als je ergens in het buitenland staat in de midle of nowhere en je moet daar in de cabine overnachten ik had nooit gedacht dat ik daar zo,n angst voor zou krijgen dat heeft best een tijd geduurdt voor dat ik daar overheen was!
    Dan gaat het eigenlijk best lekker op den duur en sta je er eigenlijk niet meer zo bij stil alleen dan dat je let op je eet gewoontes en dat je bent gestopt met roken en wat ik ook deed was als ik s,avonds stil stond en klaar was even een half uurtje ging wandelen even beweging omdat ik toch veel zit.En toen ik opa werd kon ik mijn geluk niet op lekker zondags op opa dag wandelen en dollen met die kleine smurf tot de nacht van 30 nov naar 1dec jongstleden pijn op de borst pijn in mijn kaaken pijn in mijn armen en misselijk mijn vrouw wakker gemaakt die heeft de dokter gebeldt en er kwam gelijk een ambulance en een ecg gemaakt en hellaas gelijk was zichtbaar dat ik een infarct in de voorwand had dus direkt met toeters en bellen naar het rijnstate in arnhem gebracht en daar bleek dat een stent die 4 jaar geleden geplaatst is weer helemaal dichtzat.
    3 dagen op de hartbewaking gelegen en in die 3 dagen zijn ze weer via de pols naar het hart gegaan om mijn aders te bekijken en nu blijkt dat eigenlijk alles wat 4 jaar geleden is gedaan weer aan het dichtslippen is en nu moet ik dus aansterken van dit infarct en moet ik over een paar weken een bypass operatie ondergaan.

Nu heb ik angst wil niet meer op de vrachtwagen ik was gelukkig net thuis van een rit naar oostenrijk en wat als het tijdens het rijden gebeurdt moet er niet aan denken dat ik mensen mee sleur met die 40 ton maar dat is voor later voor nu even maar genoeg getypt!

voor iedereen nog fijne dagen toegewenst en hopenlijk een gelukkig maar vooral een gezond 2013 toegewenst.

Groetjes van Marcel

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: even voorstellen
Je informatie:

even voorstellen - Hartpatiënten Nederland
woensdag 26 december 2012
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Donna
Yvonne
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.