3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bert Wulms
    Deelnemer

hallo,ik heb sinds 2maart een pacemaker,vanwege een hartblock,ik had eerst een reaval,vanwege mijn ritmestoornissen,en die heeft het geregistreerd,maar ik was altijd al niet lekker,maar goed de pacemaker zit erin,maar ik snap niet dat mensen zeggen,dat je er niets van voelt,toen ie geplaatst werd,ik heb wat pijn geleden,waarom doen ze dat niet onder gehele narcose,daar kwam nog bij dat ik net 2mnd geleden aan mijn schouder ben geopereert,verder doet mijn arm met een vlammende pijn nog steeds zeer,en ik ben doodmoe,verder voel ik ook die stootjes,voel me geheel niet zo lekker,heb ook steeds koorts en ik slaap heel veel ,ik weet niet of dat erbij hoort,het ziet ook zo rood allemaal,maar misschien trekt dat wel weg,moet a.s.vrijdag mijn nietjes eruit laten halen,en ik heb ook last van vele hoofdpijn,hebben jullie dat ook?en mijn onderdruk is105das wel veel he,en ik heb een dddr ik weet niet wat dat betekent,misschien hebben jullie een antwoord,groetjes brigitte

#145686 Reageer
    nicky meeuwse
    Deelnemer

[quote=nicky meeuwse]

graag kom ik in contact met andere mensen die ok een pacemaker hebben zo dat we kunnen uit wisselen hoe het en vrienden worden het lijkt me erg leuk om andere mensen te leeren kennen met dezelfde aandoening als ik zelf laat als u blieft een bericht achter en graag tot snel

[/quote]

#145692 Reageer
    Mindworkz
    Sleutelbeheerder

heb reeds 6 jaar pacemaker nergen geen last van

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: pacemaker
Je informatie:

pacemaker - Hartpatiënten Nederland
donderdag 12 maart 2009
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Yvonne
Marly
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.