5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Bert Wulms
    Deelnemer

Sommige medicijnen dien je liever niet op “nuchtere” in te nemen hoe doe je dat als je 4 a 5 dagen wilt vasten op biijvoorbeeld vruchtensappen of thee.

#145267 Reageer
    Lotje
    Gast

Lijkt mij verstandig de medicijnen na een glas vruchtensap te slikken. :lol:

#155943 Reageer
    Roland
    Gast

Hallo megasponsor,

Houd er rekening mee dat grapefruitsap een wisselwerking kan geven met bepaalde medicijnen, bijvoorbeeld cholesterolverlagers.
    Lees altijd goed de bijsluiter!

Hartegroet,
    Annemarie

#155948 Reageer
    jorevb
    Gast

Misschien een bananen drank drinken , en dan de medicijnen of een andere vruchtensap binden.
    Daarna pas de medicijnen :)
    Als ik niet wat drink of weinig eet weet ik zeker dat ik mij flink misselijk gaat voelen.
    Misschien een optie?
    Fijne dag met een groet van mij. ;)

#155949 Reageer
    megasponsor
    Gast

Allen hartelijk dank voor de tips, hier kan ik wel iets mee.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: vasten en medicijnen
Je informatie:

vasten en medicijnen - Hartpatiënten Nederland
zondag 29 maart 2015
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Aysegül
Yvonne
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.