13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Jacqueline-2
    Deelnemer

Hallo Ilonka,

Jij bent absoluut al veel verder dan ik, dat je zulke gedichten al kan schrijven.

Ik hoop dat ik de kracht vind om net zo als jij al naar positieve kanten kan kijken, want dat is nu nog niet het geval.

Jacqueline

#147179 Reageer
    Jacqueline-2
    Deelnemer

Hallo Ilonka,

Jij bent absoluut al veel verder dan ik, dat je zulke gedichten al kan schrijven.

Ik hoop dat ik de kracht vind om net zo als jij al naar positieve kanten kan kijken, want dat is nu nog niet het geval.

Jacqueline

#147185 Reageer
    Jacqueline-2
    Deelnemer

Hallo Ilonka,

Jacqueline

#147180 Reageer
    monzamonza
    Deelnemer

Mooi Ilonka!

#147181 Reageer
    monzamonza
    Deelnemer

Mooi Ilonka!

#147186 Reageer
    monzamonza
    Deelnemer

Mooi Ilonka!

#147182 Reageer
    Marjan
    Gast

Ilonka, goed verwoord !!

#147183 Reageer
    Marjan
    Gast

Ilonka, goed verwoord !!

#147187 Reageer
    Marjan
    Gast

Ilonka, goed verwoord !!

#147211 Reageer
    Willy
    Deelnemer

Bijzonder mooi verwoord! Jij komt er wel Ilonka, ik wens je veel succes :wink:

#147212 Reageer
    Willy
    Deelnemer

#147213 Reageer
    Willy
    Deelnemer

#78552 Reageer
    Bert Wulms
    Deelnemer

Tomaatconsumptie verlaagt kans op beroerte
    11-10-2012

[quote]Een tomaatrijk dieet vermindert de kans op een beroerte. Dat blijkt uit Fins onderzoek.

Onderzoekers van de University of Eastern Finland, gevestigd in de Kuopio, bestudeerden het effect van de rode kleurstof uit tomaten, lycopeen, bij ruim duizend mannen.

Uit de studie bleek dat de mannen met het hoogste gehalte lycopeen in hun bloed een kleinere kans hadden op een beroerte.

Bij het eten van veel tomaten daalt de kans op een beroerte met 55%. Volgens de onderzoekers komt dat omdat lycopeen een antioxidans is dat ontstekingen vermindert en trombose voorkomt.
    [/quote]

Bron: Pharmaceutisch weekblad:
    http://www.pw.nl/nieuws/nieuwsberichten/2012/tomaatconsumptie-verlaagt-kans-op-beroerte

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
Reageer op: Veel tomaten eten verlaagt de kans op beroerte
Je informatie:

Veel tomaten eten verlaagt de kans op beroerte - Hartpatiënten Nederland
vrijdag 2 november 2012
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Aysegül
Marly
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.