Geen onderdeel van een categorie donderdag 16 september 2010

Fastfoodgigant McDonald's is niet te spreken over een Amerikaanse televisiespot die u beter niét kan bekijken als u aan het eten bent. In het filmpje wordt een zwaarlijvige man…
van middelbare leeftijd in het lijkenhuisje getoond, een half opgegeten hamburger in de hand. Vervolgens wordt de draak gestoken met het logo en de slogan van McDonald's.

Op het einde van het schokkende reclamefilmpje, waarin een vrouw om haar overleden echtgenoot weent, komt een duidelijke sneer naar de beroemde McDonald's-slogan in beeld: "I was lovin' it", klinkt het cynisch. Voor de heel slechte verstaanders komt ook het goud-rode logo van de hamburgerketen in beeld.

Lees verder op Hln.be

Bestel nu onze zorgboeken!

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. Je kunt de boeken bestellen als papieren versie of e-book, los of allemaal tegelijk. Een must-have voor een gezond hart en een mooie toekomst!

Bekijk en bestel de zorgboeken

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Marly
Yvonne
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.